Lollos Nyhetsblogg

Ett komplement till Lollos Nyhetsbrev. Rörigare, men kanske roligare?

onsdag, april 12, 2006

FF 2 - HCZ

I skuggan av SM-finalerna sker ikväll en annan stor hockeyhändelse. Min och min sambos dokusåpor drabbar samman på isen och det kan bli riktigt spännande!

Att min sambo följer HC Z på Z TV överraskar inte nämnvärt, men att jag skulle bli så hooked på Floor Filler 2 på TV 3 var lite mer oväntat. Jag började titta för att se Sofie Becker och hon visade sig vara Söderhamns bästa ambassadör någonsin! Jan Johansson, Sahlene och Monika Törnell får ursäkta, men de kommer aldrig i närheten av att vara lika bra representanter för min hemstad.

Så hur går det nu ikväll? Vältränade dansare, som kanske aldrig spelat hockey, mot okoordinerade nördar, som säkert hunnit träna en hel del, bör kunna resultera i en väldigt jämn match!

Bänka er ikväll framför TV:n klockan 19!

1 Comments:

At 12 april, 2006 17:02, Anonymous Anonym said...

Håller fullständigt med dig om Sofie Becker, hon är ju helskön och blir inte hon årets söderhamnare är det något fel... sådeså!

 

Skicka en kommentar

<< Home