Lollos Nyhetsblogg

Ett komplement till Lollos Nyhetsbrev. Rörigare, men kanske roligare?

torsdag, januari 19, 2006

7 månader

Missade helt och hållet min månadsblogg den sjunde. Jag får skylla på att jag först var förkyld och sedan nervös inför framläggningen av mitt exjobb. Fast nu är jag av med både snuva och exjobb, iallafall så snart jag fått iväg rapporten på tryckning.

Under den senaste månaden har det annars varit jul och jag åt upp mig duktigt därhemma. Min nittioåriga gammelmoster gick bort för någon vecka sedan, men i övrigt har det varit en rätt bra månad. Förutom Pasis dumma fyllegrej då förstås. Men mina två nya favvisar lovar gott! Pricken storspelade mot Bollnäs och Dennis, som jag vägrar att kalla lill-Pasi, skrev en fin krönika innan jul.

Nästa bilnummer på tur - 055.