Lollos Nyhetsblogg

Ett komplement till Lollos Nyhetsbrev. Rörigare, men kanske roligare?

tisdag, augusti 16, 2005

Pokerturnering och träningsvärk

Idag var jag med i min första pokerturnering på nätet. Det var en gratisturnering, en så kallad freeroll, på Expekt.com där högsta vinsten var blygsamma 55 dollar. Dessa var jag inte ens i närheten av att ta hem eftersom jag kom 1148:a (av 6439). Till de som "pratar pokriska" kan jag till mitt försvar säga att jag åkte ut ytterst oturligt efter att gått All-In med AA och någon får in en stege (7:a hög) på rivern. Men jag kommer försöka gratisturnera lite mer ganska snart.

Har klara känningar i benen efter gårdagens spring, men möjligen tycker man inte man borde bli stel i axlar och nacke av att springa fem kilometer och man har så rätt. Den träningsvärken måste ju komma från två timmar beach i förrgår. Ibland är man rätt dum. Inte för att man spelar beachvolleyboll, utan för att man inte kopplar ihop orsak och verkan.

1 Comments:

At 16 augusti, 2005 23:00, Blogger Loyce said...

Del två i dagens gratispokerturnerande slutade på plats 3021 av 10000, efter en framtvingad All-In, där mina KK inte kunde hävda sig mot AA på en annan hand. Svårt spel det däringa Texas Hold'em.

 

Skicka en kommentar

<< Home