Lollos Nyhetsblogg

Ett komplement till Lollos Nyhetsbrev. Rörigare, men kanske roligare?

fredag, oktober 07, 2005

Fyra månader

Dags för jubileum igen! Bloggen fyller fyra månader och en uppdatering är alltså på sin plats. Låt se, jag letar efter bil 043 och Christian Slater har lekt Humphrey Bogart på en välgörenhetsgala. Annars så njuter jag mest av det vackra höstvädret och jag joggar, spelar volleyboll och poker, ser på TV och skriver på min exjobbsrapport.

Idag var det också exakt tre år sedan jag sist tog ett bloss och jag har inga planer på att någonsin göra det igen. Pojkvännen har ännu inte uppmärksammat begivenheten... *hint hint*

Bordskavaljeren från förra bröllopet spelade för övrigt inte alls i något band, fast jag försökte övertala honom att det var i det närmaste skrivet i stjärnorna. Jag har dessutom hunnit med en fotomara, varit på kalas hos svärfar och sett Eddie Izzard på Cirkus i Stockholm. Härnäst stundar bl a spännande fotboll, en kulturresa till Vadstena, en pubkväll med filmtipsare och mer volleyboll. Fun fun.